Masal777 yagz34 hakinda hayırlısı bende bugün gelesi Yok büyük ihtimalle bu ayi geç olurum bende en fazla 1 hafta beklerim ozaman akadar çoktan olmam gerekiyor
doax yagz34 benim de son adet 1 mayıs yaa ben de öyle hissediyorum nedense insallah doğrudur hislerimiizzzz ya🙏🏼
yagz34 doax ben elendim sanırım çünkü adetim düzenli kahverengimsi birşeyler geldi sanırım oldum 🥳😆 buna da şükür çünkü hep düzenli olduğu için şaşırmıştım neden sökülmedi diye 🥰
gkcalyaa Üç dört gün kala genelde belli eder testlerde ama bilemedim adet günü bile negatif gören var hayırlısı olsun
yagz34 gkcalyaa herkesin belirtisi vücut yapısı verdiği sinyal ya da ne bileyim bir belirti farklı yani o yüzden asla kimseyi kendimle kıyaslamam aynı olduğunu düşünmüyorum zaten çünkü gayet düzenli gördüğüm için sadece öylesine bir anket yapmak istedim geldi zaten gelmekte olan 😆
yagz34 Sevgili anne adayları ben elendim tam sökülmedi tabi ama o da olur inşallah size başarılar diliyorum hiç benlik şeyler değil ya bu şekilde ne bileyim o yüzden kendinizi üzüp yıpratmayın her şeyin hayırlısı 🥳💅🏻♥️🙏🏻