Kızlar bugün adet günüm yani bugün yarın içime bir his doğdu ve hamileyim diye ama tabii çok dillendirmiyorum çünkü test falan yaptım birkaç gün önce negatifti üç adet test yaptım üçü de negatifti şimdi yapmak istemiyorum geciksin diye bekliyorum ya da gelir falan diyen üzülmemek adına ama bir haftadır fazla belirti var özellikle kasık batması hani böyle adeti 1 / 2 gün gün kala olur ama bir hafta önceden olması bilmiyorum hiç aklımda böyle bir şey de yoktu aklıma düştü işte öyle bir içimden geldi böyle bir anket yapayım dedim