Kbrastr evet geceleri uyutmayacak derecede kollarımda uyuşma oluyor 24.haftadan beri. Kendi doktorum nörolojiye gözük dedi gittim b12ye başlattı ama hiçbir değişiklik olmadı. Şuan 35+4teyim hala aynı hatta sol parmaklarım neredeyse hissizleşti daha da kötü oldu. Yani malesef ilaç da fayda etmedi bu şekilde kabullendim. Doğumdan sonra hala geçmezse tekrar bi nörolojiye gözüküp emg falan çektirmeyi düşünüyorum. Şuanlık bendeki durum böyle canım💐