Hatice333 oğlum ile kardeşi arası tam 5 yaş olacak bilerek böyle planladık. Bence çocuğun kendini ifade etmesi, bebeklikten çıkmış olması, anneye ihtiyacı min düzeye gelmesi (olabildiğince) herkes açısından daha iyi olacaktır. Kreşe gidiyor. Kendi yemeğini yiyor. Ayakkabısını giyiyor. Tuvalet ihtiyacını karşılıyor. Tüm bunların hepsi yenidoğan bir bebek bakımının yanında güzel güncellemeler olduğunu düşünüyorum. Tabi herkesin aile dinamiği başkadır. Destek olan biri olsa dahi annenin durumu her zaman öncelikli olmalııı