meliiisadeniz direkt 0 olmasına gerek yok zaten 5 in altına düştüğü zaman kimyasal üsşük başlıyor onu regl tarihi olarak sayacaksın kanamanı benim çok şiddetli ağrım olmuştu bu arada herkesin bünyesi farklı ama ağladım yerlere yatıp beni çok kıvrandırdı inşallah seninkisi kolay geçer ve diğer aya hamile kalırsın umarımmm bu arada diğer regl tarihi biraz gecikebiliyor ben 45 gün sonra olmuştum onu da kafana takma