meliiisadeniz nisanda aşılama yapıldı tutmadı letu ve ovitrelle kullanmıştım bu ay ds sadece letu kullandım ovitrelle bulamadım kendişiğinden çatladı 19 mayısta hamile olduğumu öğrendim ama zaten leke vardı akşamına kanama başladı beta düzenli artmadığı için kimyasal dediler henüz kanama bitmedi beta sıfırlandı mı diye de baktırmadım umarım en kısa zamanda tekrar nasip olur