izgiylc Canım merhaba, öncelikle kaybın için çok üzüldüm, başın sağolsun🙏🏻Ben de ikiz gebeliğimde bebeklerden birini 18. Hafta kontrolunde kaybettiğimi duydugumda dünya durdu, sesler uğultuya dönüştü resmen. 16. Hafta da kalbi durmuş yavrumun birinin.. Daha da önümde doğum için 22 hafta vardı ortalama, ve tahmin et bendeki korkuyu.. Bir ara neredeyse her gün doktora gittim kalp atışını dinlemek için. Öleni alamadılar da, ben iki bebeğimi de doğum anına kadar taşıdım. Doğumda kaybettiğim de çıktı..
Diğerine zarar olur mu? Beni zehirler mi? Diğerini de kaybeder miyim diyerek 5 ay geçirdim.. Nasıl geçtiğini bir gökteki bir ben biliyordum..
Kanama, ağrı, bulantı hiç yoktu. Doktor söylediğinde algılayamadım ve çok büyük bir acı yaşadım. Tarifsiz. O yüzden seni çok iyi anlıyorum. 😔
Ama şükür sende bir hasar yok, kalp yarası geçecek, buna inan. Yeniden hamile kalıp burada bize anlatacaksın yaşadıklarını, biliyorum.
Ben kalan evladıma kavuştuktan sonra, gidene sadece selam ettim, kalana sahip çıkıp tüm enerjimi ona vermek zorundaydım çünkü. Sen de evladını kucağına aldığında bugünkü acını unutmuş olacaksın çoktan.
Sabırlar diliyor ve sevgiler gönderiyorum❣️🙏🏻❣️