Başın sağolsun canım, ben de yaşadım aynısını kontrol gününe daha 10 gün vardı ama demek ki biseyler hissettim pimpiriklendim doktora gittim 11. Haftamdı yaklaşık 10 gün önce kalbi durmuş dediler çok üzüldüm inanamadım kendi doktorumdan uzaktaydım hemen ona da gittik eşimle ama malesef o da aynısını söyledi ama doktorum da rahatlattı beni çok daha ileri dönemde çok daha zor şeyler olabilirdi, sağlıksız bir gebelikti o yüzden olmadı, Allah bizi çok daha zor bir sınavdan kurtardı belki de😔 hep sağlıklı olsun diye dua ederdik demek ki nasibimiz buymuş dedik 😔 5 ay sonra tekrar hamile kaldım şimdi 26. Haftadayız. İnsan tabi ki hala tedirgin oluyor stres oluyor bazen ama olumlu dusunmeye çalışıyorum negatiften uzak duruyorum hep, hareketleri hissettikce de biraz rahatlıyor insan o da var 🙏 sen kendi sürecini yaşa korkma hiç gerekirse ağla, kendini kimseye güçlü göstermeye çalışma, bedenen ve mental olarak iyi hissettiğinde sağlıklı, mutlu bir gebeliğin olsun inşallah 🙏🏼🤍