Ruyam34 Gyed 38+1 mide ekşimesi bugün feci uyku hiç Yok ölüyorum kalça ağrısından sabah karşı anca uyunuyor geceleri hiç rahat Yok :( nst ye bağlandım bugün hiç sancım Yok bakalım ne zaman gelmek isterse prensesimiz
Zuhresule Gyed 35+2 🖐 34 teyken 2350 grdi. Burun tıkanıklığından ve yüz üstü yatamamaktan uykusuzluktan ölücem sanırım 🤷🏻♀️
Gyed Zuhresule ben en son 32 haftalıkken gittim 2100 kg di çarşamba gidecem bakalim kaç oldu merak ediyom kızımı
Ed71 Bugün 37 olduk kontrolüm vardı 3060 olmuş kilosu..bende sırt ve çatı ağrısı baya var doktor her gun yürü dedi evin içinde hareketliyim ama yürüyüş yapınca ağrılar daha da artıyor napacam bilmiyorum
Bsrclskn Ed71 yürüyüş yapınca benimde karnım geriliyo sertleşiyor ve dik duramagımdan yürüyüşüm engelleniyo ister istemez bu hamileler nasıl yürüsünler ben anlamıyorum yürü yürü diyolar ama benim olmuyor eve geliyorum pertim çıkmış daha da acı cekıyorum
Bsrclskn Gyed valla gebelik şekeri cıkmıştı bende ne kadar dikkat etsemde bebeğe gitti heralde birde genetik faktörler benim eşimde uzun ve kilolu doğmuş
senasilayildiz Gyed 36+2 den selam olsun 🥰 son 26 kaldı bizede inşallah bugün gittim doktorum 2 haftaya gelebilir dedi normal doğum pozisyonu almış bile güzel kızım 🥰 bizde 3 kilo olmuşuz teyzeleri 🥰 2 hafta daha durursa 3.500 doğar dedi bakalım 🤷🏻♀️ Sağlıkla gelsin kuzucuklar hazırlıklar tamam mı bu arada ne durumdayız 🥰
Ed71 Bsrclskn dmi ya evde temizlik mutfak vs enerjim yerinde ama çıkıp yürüyünce çatı ağrısından gece yatakta sürünerek dönüyorum
Aycann12 Gyed bende 35+2 haftalığım nefes almakta zorlanıyorum kalbim çok hızlı atıyo sırt üstü yattığımda gittikçe zorlanıyor uykusuz geceler Yatamıyorum çok zor allah yardım etsin hepimize
Zuhresule Gyed ben kendim de minyonum çok kilo almasından korkuyorum normal doguramam diye:) sağlıkla gelsinler insallah 🤗
senasilayildiz Gyed teşekkürler canım benim hepimiz inşallah sağlıkla alalım kucağımıza yavrularımızı 🙏🏼
Polo Gyed 37+1 deyim. Çok şükür halime yinede Dr artık her an herşey olabilir dedi Açılmam yok ama sancı ve kasıklarımda ağırlık batma dolgunlk sertleşme yanısıra uykusuz saymıorm 😀 Şaka maka yolun sonuna geldik :)
Gyed Polo beni hatırladın mi biz senle birsey için iddaya girmiştik neydi o ben unuttum 🤔 birşey paylaşacaktık