Cimcime30 Eyildizzzzz anladım cnm bnm de 7.gunum ılac ıkı gun daha kullanıcam 14.gun gıdıcem yanına mecbur bayramdan dolayı bakalım
Eyildizzzzz Cimcime30 ysrında bakacak sonra çatlatmaya be zamana karar verecek bilmiyorum araya bayram giriyor perşembe iğneyi yaptırı inşallah iğneyide bulurum
Cimcime30 Eyildizzzzz Evt ya bayram gırıyor kötü oldu ama bana Letuyu günde bır kez kullandırdı bu sefer dıger ıkı sefer de günde ıkı kere kullandım bakalım pazartesı gıdıcem yumurta varsa güzel aşılama olacak
Eyildizzzzz Cimcime30 günde 2 kez kullandığında boyutu nasıldı letuyla klomen arasındaki fark ne acaba
Cimcime30 Eyildizzzzz günde ıkı kez kullandığım da güzel büyüyor 10.-11.gunlerde 19-20 mm oluyordu zaten o yüzden günde bır yaptı bayram da gırdı araya ondan o sekıl yaptı valla ben Letu kullandım klomen kullanmadım pcos olanlara klomen kist yapıyor dıyorlar
valeriaa_ Eyildizzzzz merhaba 19 da reglinz bitip 20 de son ilacı içtiysenz adetin kaçıncı günü kullanmaya başladnz ilacı ?
valeriaa_ Eyildizzzzz normalde 5. Gün kullanıyolar hatta kimisi 3. Gün kullanmış ,acaba günlerin farkı nedir ? Hangi günde başlamak daha etkili ?
Cimcime30 valeriaa_ cnm fark yok doktora göre o degısır Bnde 5.gun başladım mesela doktor bayram da gırdı ya araya ona göre ayarladı