Eyildizzzzz bence iyi ben klmeni 5. Gün kullanmıştım eşiniz gittimi hiç Dr benimde polikistik overim vardı eşime hep derdim.klmen kullansam ikiz olur öyle oldu kavusamadim yavrularima o ayrı ama hep rüyamda iki bebek yanyana görürdüm biri kız biri erkek aklımda hiç ikz yokken hemde olsun rabbim bilir onlar benim meleklerim🤍