minikfasulyeo tam 17+0 bugün, nasipse inşallah 7 Kasıma geliyor, sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz, cinsiyetimizi kesin kız dedi doktorumuz, bebişinin hareketlerini hisseden oldu muu çok heyecanla bekliyorum ama sanırım hareketli bi bebek değil çok çünkü ultrasonda da çok sakin oluyor genelde 🥰