Anne123__ minikfasulyeo 16+5. 4 Kasım beklenen doğum ama sezeryanlıyım muhtemelen ekimin son günleri de doğabilir 😅
minikfasulyeo mervenure yaa MasAllah benim ki de 22 Kasım olarak gözüküyor doğum olarak 2 hafta öndeymissiniz benden cinsiyeti öğrendiniz mi
asyaa1234 minikfasulyeo 14+0 merhaba kızlar nasıl gidiyo benim bulantım kaç gündür geçti uc ay hep kustum ama şimdi birden geçti bulantım normalmi
mervenure asyaa1234 normal korkma bende aynısını yaşadım ilk zamanlar yemek yiyemiyordum kokusundan bile istifra edip duruyordum şuan 16 haftalık iyiyim yavaş yavaş iştahım açıldı midemin bulantısı geçti benim de birden kesildi
dil_n asyaa1234 merhaba 14+0 bende sağlıkla gelsinler inşaallah 🤍 sizin de sat 16 Şubat mi Benim hâlâ koku hassasiyeti ve akşamları mide bulantısı var ya. Buzdolabı kokusundan nefret ediyorum 🥲
asyaa1234 dil_n evet son adet tarihim 16 Şubat benimde akşamları arada oluyo geçti uc ay çok kotuydum 6 kilo verdim yeni toparlandik su icemiyorum ama cinsiyetiniz bellimi