minikmucizeyolunda benim ilki 3. Gün embriyosu taze transfer, su anki 5. Gün embriyosu dondurulmus. 4,5 yaşında bir kızım var. Şimdiki henüz cok küçük daha yeni hamileyim. İnsan ister istemez belirti arıyor forum okuyor. İlk 5 gün ağrım oldu evt adet ağrisi gibi. Sonra o geçti bende hiç olmadı. 10. Gün belirtisiz gittim başka da hiçbir belirti yoktu. Uyku yapabilir, göğüslerde dokununca hassasiyet olabilir. Ama bunlar olmayadabilir. En güzeli teslim olup sonucu beklemek. Olacak olan olacaktır, hiç stres yapmayın.