anneadayibiri aslında zor değil de sen kararsızsın😂😂 Metehan başlı başına iki isim gibi, Metehan Ege diye bir öğrencim olsa Metehan’ı kullanırım direkt Ege gölgede kalır, bu hep böyledir. Hatta sınıfta başka Mete/Metehan yoksa Metehan demek yerine kısaca Mete derim, yapmışlığım var😂😂 uzun manas destanı gibi isimlere gerek yok ya