anneadayibiri bizim sülalenin tüm torunları, ben dahil herkes iki isimli. 90ların sonunda aşırı modaymış maalesef.. Ve asla ikinci isimler kullanılmıyor. Herkesin tek ismi kullanılıyor. Tüm kuzenler olarak hepimizin şikayetçi olduğu tek konu çift isim. Hepimiz ikinci isimlerimizi sildirmek istiyoruz. Babama diyorum neden iki isim koydun, kullanırız sandık da gerek yokmuş diyor. İkinci ismimi unutuyoruz hep resmi evraklarda falan yazmayı unuttuğum için çok sorun yaşadım. Tekrar kimlik ibrazı falan yapmak zorunda kaldım hep. Çocuğuma bu kötülüğü yapmayacağım dedim, tek isimle devam kesinlikle..
Ayy hatta bir gün kuzenime evrak geldi Özlem Ak diye ilk isimle seslenmiş kurye, dayım da öyle biri yok burda demiş çünkü hep ikinci isim olan Büşra’yı kullanıyorduk kuzenime. Evrak geri gitti, adres değişikliği/adreste bulunmama olarak bildirilince anladık olayı😂