060436 Iyı kuzum 2 hafta da 1 gıdıyorum tombik yanaklıydı dudakları da uzatmıs yerım ya 😂🙊 ben de baya agırlastım yürüyemiyorum totosu tam midemin orda bas assagı duruyor bıde özel bolgemde varıs var benim yürüyemiyorum çok zorlanıyorum.. Hareketleeri daha net sol tarafta ayakları var geçen gece resmen ayak ızı çıktı aklım çıktı var ya 😂 korkudan öldum öldum dırıldım dokununca duzeldı de rahatladım 😂 bende 8 hazıranda gıdıcem o zaman 36 haftalık oluyorum işte 🥰 nstye de gırdım kasılma, sancı vs yok şükür şuanlık 🤲🥰 sağlıkla alalım ya inşallah kucagımıza 🤲 benı mıde yanmaları çok zorluyor bıde ittiriyor kendini çok canım acıyor 🥺