3bebisan ahhh kardeşim vallahi benim yaşadıklarımı yaşıyorsun. Öncelikle kızım 8 yaşını bitirdi daha 4 5 aydır düzeldik diyeyim. Ben bez bağlıyordum artık gecede her kaldırmamda yatak hep ıslaktı. Geniz eti aldırın horlama geçince beyin çişe odaklanır dediler aldırdım özelde düzelmedi. Psikolojik dediler 3 ayrı pedagog a gittim biride profesör sıkıntı yok dediler. Mesanesi geç geliyordur 6 yı bekle dediler baktırdım sıkıntı çıkmadı en son çare böbrek fonksiyon testlerine soktum acaba orada mı bir sıkıntı var diye ailede böbrek sıkıntısı olanlar vardı çünkü ama hamadolsun oda çıkmadı. Biz nisanda 8 i bitirdik 9 a girdik bir anda kesildi. Her kuru kalktığı gece övgüler süprizler yaptık ona sonra gece yatmadan çişini yapıp sıvıyı kesiyorduk ama gene su içmemesine rağmen gece 3 4 defa ıslak uyanıyordu sen düşün. Bana bir doktor bazı çocukların 12 ye kadar kaçırması normal karşılanır eğer tıbbı yada paikolojik sorun yoksa dmişti bana 9 a kadar bekle demişti çok şükür biz 4 5 aydır btirdik. Demem o ki önce mesanesine idrar yoluna baktır sonra böbrekleri kontrol ettir sonrada pedagojik olarak değerlendirsinler ona rağmen yoksa bir şey zamana bırakmak daha doğru olur çok yıpratıcı bir durum ve benim kızım gündüz bezini kendi kendine 2 yaşında bırakmıştı düşün. Ben çok gece ağladım ben nerde hata yapıyorum diye defalarca kendimi suçladım acelemi ediyorum benim hatam mı varda benim yüzğmden mş oluyor diye aşırı kötü günlerdi bir daha yaşatmasın rabbim kimseye. Şimdi yatmadan kendi yapar bir saat sonra bir 2 saat sonra bir kere kaldırıyorum bazen onuda yapmıyorum yatmadan bişey içmediyse 1 saat içinde sabaha kadar kurı şimdi çok şükür. Biz idrar yolu enfeksiyonu da çabuk oluyorduk oda azaldı mesela anaokulunda yedek üst değişiyorduk hep gündüz de iç çamaşırına bir kaç damla kaçırıyordu hep önce o bitti sonra bir iki sene sonra da gece bitti hamdolsun.