Çok normal benim de öyleydi ilk başlarda çok ciddi kaşık ağrılarım oluyordu ve ishaldim. Her tuvalete gittiğimde acaba regl mı oldum dıye bakıyordum ıkı hafta boyunca sonra duzeldı çok şükür çok erken öğrendim. Bende 4. Haftada öğrendim suan 7+5 deyiz bir buçuk haftadır rahatım şükür