aysenur471 Kizlar 4+4 gunluk hamileyom kasık ağrılarım bel.agrilarim.bir gün oluyor bir gün olmuyor böyle olan varmı bugün baya enerjiktim
Fatmanurakar aysenur471 çok normal canım her hamilelik farklı oluyor benim bulantım olmadı bu hamileliğimde ama diğerinde olmuştu. Heyecanlısın anlıyorum seni zamanla belli eder varlığını susam 🤩
anonimmom_ aysenur471 belirtiler bi gelir bi gider bazen hamile olduğunu bile unutacaksın çok normal bunlar
kusay1811 aysenur471 5+1 im bende de böyle oluyor bir gün halsizim bir gün çok iyi mesela 2 3 gündür iyiyim tabi çok hareket edince sırtım ağrıyor geçen hafta halsizlik vardı şimdi yok gelip gidermiş belirtiler normal
cyj aysenur471 of hamileliğin ilk haftalarında çektiğim bel ve kasık ağrılarını hiç unutmuyorum. 10.haftya kadar sürmüştü benim. Sonrasında da ara ara oluyordu. Hiç bi zaman yüzde yüz geçmiyor:)
aysenur471 Fatmanurakar ondan önceki günler bek kasık ağrım vardı bugün yoktu enerjik olunca korktm bir an
Fatmanurakar aysenur471 hamilelik boyu öyle oluyor bir gün çok enerjik bir gün çok uykulu yani günü gününü tutmuyor
kuseff aysenur471 gayet normal bende de oluyordu hatta bi ara sadece kasık ağrısı değil karın ağrım da başlamıştı korkup acile gitmiştim ama bebek tutunmaya çalıştığı için ve rahimde büyümeye başladığı için oluyormuş bu ağrılar korkmana gerek yok 💕
ZehraS_ kusay1811 çok hareket edince sırtın ağrısa bile hareket etmeyi bırakma hareketsiz kaldıkça ödem tutarsınız ve belirtilerinizi daha fazla fark edersiniz benim de 6 haftaya kadar bir şey yoktu 6. Haftanın ilk günleri biraz mide bulantısı vardı şimdi 7 deyim mide bulantım ve kusmam hiç durmadan devam ediyor sanki gün geçtikçe artıyor
kusay1811 ZehraS_ oğluma hamileyken ilk haftalarda kusmuyordum ama zar zor kahvaltı edemiyordum midem hep ağzımda gibiydi tam 6 haftalık olumca kusmaya başlamıştım 4. Aya kadar kustum bunda gayet rahat kahvaltı edebiliyorum hatta acıkıyorum o yüzden belki de hiç kusmam inşallah ya
kusay1811 ZehraS_ bi de evet hep hareket halinde olmak istiyorum ilk gebeliğim çok ağır geçmişti ilk aylardan itibaren ağırdı bunda oturmak istemiyorum ağır geçmesin
gorenler Kusan var mı. 4+3 üm felaket durumdayım. Sabaha kadar kustum şimdi de ağzıma bir şey koymayı düşündüğümde bile kötü oluyorum. Başka bir sorun mu var diye düşündüm çünkü çok erken. Göğüs ve kasık ağrım da var onlar normal.
ZehraS_ gorenler hayır mide bulantım var hep ağzımda gibi ama kusmuyorum kussam daha iyi olur gibi geliyo ama benim 7. Haftada başladı öncesinde bir şey yoktu hormonlar arttıkça belirtilerde artabilşr ama hiç olmayadabilir hepsi normal
posy aysenur471 daha çok erken dönemdesin bol bol dinlen su içmene dikkat et kendini yorma. İlk dönemde belirtiler daha farklı ama biraz büyüdüğünde bazen çok enerjik oluyorum bazen uykulu değişiyor