dilaradoyan Tabii herkesin yöntemi farklı 😊 Ben bunu çocuğun duygusunu küçümsemek için değil, onun için büyük bir değişimi biraz daha yumuşatmak adına düşünüyorum. Çocuk psikolojisinde de yeni kardeş sürecini pozitif çağrışımlarla desteklemek önerilen yöntemlerden biri zaten.Heleki benmki gibi hassas bi çocuksa süreci iyi yönetmek adına doğum öncesi duygu durum değişikliği vs bu süreci nasıl yönetebiliriz diye bizzat gittik pedagoğa. Sonuçta mesele hediyenin kendisi değil, çocuğun kendini değerli hissedebilmesi. Çocuklar bazen sevgiyi semboller üzerinden daha kolay hissedebiliyor 🫶🏻 sevgiler 🌸