mrvycl gerçekçi bir yaklaşım olmadığı için yani bir bebek bir hediye alamayacağı için çok pedagojik bir yaklaşım değil bu. Onun yerine yine hediye olabilir ama ailemiz büyüyor, artık abla ve abi oldun bunun için çok mutluyuz ve ablalık abilik hediyesi aldık gibi bir yaklaşımla verilebilir diye düşünüyorum. Bu arada ben hediye almadım kızıma ama kuzenlerim yaptı bak hediye falan diye hiç işe de yaramadı açıkçası değişen dünyasından bana olan ihtiyacından hiçbirini görmedi gözü diyebilirim. Tabi her çocukta farklı olabilir. Hediye fikri makul ama çocuğa verilirken yaklaşım değişmeli ☺️