ciceki bestem6 üzüldüm canım en kısa zamanda Sanada nasip olur inşallah kendini üzme biraz zamana bırak bakalım ummadığın anda olacak emin ol benimde öyle oldu 🙏🌸
liinda bestem6 İşte bu yüzden erken gebelik testi yapmayacağım artık bir kere yaptım pzostif çıktı aylarca bekliyorum cok mutlunoldum havalara uçtum Kanda çıkmayınca cok üzüldum o züzden Dedim bidaha asla yapmam bu erken gebelik testlerinden
sndyy_4343 bestem6 gebelikte ovulasyon testi yaptığında tığkı ovulasyonun gibi ikiside koyu olıyor canım