birmesele ms_annisko damdan düşen gelsin yanıma demişler , onlar sadece bakıp gönderiyor evde biz kendimizle stresle başbaşayız Malesef 🥹
zeyzeynur birmesele yok canım benim 2-3 gün sürdü ultrasonda gözüküyodu kesenin yanında ama onu da vücut emdi herhalde oksaparı bırakınca kısa sürede kesilmişti
hum_hum birmesele tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım 5. Haftamdan beri kanama oluyorum. 10. Haftadaym yaklaşık 1 haftadır durdu çok şükür. Rahim içi kese içi kanama alanı doluydu son gidişimde kanama alanları kapanmış dedi doktrum. Hatta bi gün sancıyla beraber o kadar kanama oldıumki kesin düşük yaptım dedim ama Allah ol dedimi oluyo. Tedbirinizi alıp ilaçlarınızı kullanıp dinlenerek geçirip tevekkül edin bu kana çok kişinin başına geliyo. Allahın izniyle bişey olmaz inşallah. Yalnız kan uyuşmazlığınız varsa kanama durumunda doktrunuza hatırlatın mutlaka
birmesele hum_hum Allahım esirgesin , öyle kuzum Rabbim ol dedi mi hepsi olur benim için de dua et iki kaybım var daha önce başından beri sıkıntılı geçiyor yavrumla 🥲
zeyzeynur hum_hum kesinlikle öyle ya benimki de tüp bebekle oldu kalp atışını duyunca estrofemi bıraktırdı doktorum 3-4 gün sonra da kanama yaşadım öyle olunca da oksaparı bıraktırdı ya çok şükür bırakınca kesildi kanamam ama bol bol uzandım dinlendim ayakta kısıtlı durdum baya korkutmuştu ama ya. Benimde 10.haftaya kadar tamamen kayboldu kanama alanı oksapar kanaması dendi. İnşallah en kısa sürede biter kanamanız inşallah
zeyzeynur birmesele o da en kısa sürede biter inşallah doktorum bana kırmızıya dönmediği sürece sıkıntı yok korkma demişti lekelenme olarak son bulmuştu benimde
hum_hum birmesele ilk çocuğunuzmu rabbim size bağışlasın inşallah ama kanamanızda kahverengine dönmüş zaten Allahın izniyle bişey de olmaz inşallah
hum_hum zeyzeynur kanama olunca estrofeme tekrar başladınızmı ben estrofemi hiç bırakmadım hala da kullanıyorum doktra bıraksammı artık dedim yok diyo 🤔
zeyzeynur hum_hum bilmiyorum ya ben de 12.haftaya kadar kullanılıyo diye biliyodum ama 6.haftada bıraktırdı anlam veremedim ama ne dediyse yaptım valla en iyisini o biliyo sonuçta
hum_hum zeyzeynur bende çok ilaç kullanmaktan bi zarar geleck diye korkuyorum ya bana da ısrarla hiç bıraktırtmadı
zeyzeynur hum_hum bi bildikleri vardır ya ben corasprin de kullanıyodum kan akışım normal çıkınca onu da bıraktırdı doktorum şuan 14ün içindeyim bi fitilim kaldı onuda 3 hafta sonra bırakıcam sıkıntı olmazsa eğer
selinyalcinkaya27 İki haftadır bende de lekelenme oluyor iki günde bir kahverengi ya da pembe oluyor dün kalp atışını dinledim aslında bir sorun yok 8 haftalığım şu an niye oluyor anlamadım progestan kullanıyorum ona rağmen devam ediyor. Peki bir şey soracağım doktor bana progestanı ağızdan almamı söyledi fitil olarak mı kullansam bilemedim çok yan etkisi oluyor bi fayda da etmiyor gibi geldi
birmesele selinyalcinkaya27 ben ilk öğrendiğim günden beri hamileliğimi fitil olarak günde 2 defa alıyorum kuzum , form da okuduğum kadarıyla mide bulantısı vs yan etkisi daha fazlaymış doktorun ile bi görüş vardır onun da ağızdan al dediği bi sebebi
5228 10+5haftalik benimde acile gittim kanamam çok oldu rahim ağzı açık düşük tehliken var düşene kadar yat dedi çok kötü bir durum dikiş atamayiz çok geç kalınmış düşmesini beklicez dedi bugün 2 den beri yatıyorum
birmesele 5228 haydaaa , dikiş 14. Haftaya kadar atılabilir, atılamayacak kadar çok mu açılma olmuş , bir de tetikleyen ne oluyor bu açılmayı forum da kaç defa denk geldim , Progestan kullanıyor muydun kuzum