ikizannesiiiiiiii 28nisan ben suyada oturdum su da tuttum hareket eğzersiz yürüyüş dün belimde geçmeyen ağrı ile acile gittim açılma filan yoktu daha vaktim de var aslında ama yaptığım o kadar şeyler hiç tetiklememiş birde yukarda dedi ebe neyi kasdetti bilmiyorum
28nisan ikizannesiiiiiiii vakti vardır daha ben 40+4 te yapmıştım 40+5 te doğum yaptım kanamaya dönünce nişanım hastaneye gittik ağrım yoktu 3 cm açılmam varmış
28nisan ikizannesiiiiiiii düzenli pilates yaptım yürüyüş egzersiz onların faydası olmuştur belkide. Ha bir de umreye gittik hamileyken günlük 20-25 bin adım attık 1 ay boyunca