Serenggl09 40+1 e kadar ne sancı ne agrı ne kasılma oldu. NST de hep sıfır çıkıyordu. Aynen bana da suni ile deneriz, onda da %50 ihtimal sezeryan olur dedi, ben işimi şansa bırakmak istemedim çünkü Progestan kullanmıştım çok uzun süre (o ilaç malum açılmayı engelliyor) ve suni ile bile açılma olmama ihtimali çok yüksekti. Normal doğumu isteyen bir olarak sezeryan olduguma da pişman olmadım. Agrısız sızısız, çok kısa sürede toparlanıp eski hayatıma döndüm.
İnşallah sizinki de hayalinizden güzel olur 🩷🙏🏻🩷