aysel00 ben fakültenin özel kısmınd kalacağım çocuk vs alıyorlar. Serklaj dönemi ve öncesindeki düşük riskim oldugu zamanda rahatlıkla saatlerce kaldı yanımda. En zoru sabah uyandığında odaya gelip beni görememiş olması cok ağlıyor bende şimdi doğum için endişe ediyorum bir sabahları birde gece uykuya geçişi nasıl iadere edeceğiz aklım hep oğlumda