aysel00 Kızlar doğum yapıcam ya şimdi 5.5 yaşında kızım var onu hastaneye sokmuyorlarmış heralde nasıl görücek kızım kardeşini çok üzüldüm ki
humaakusu aysel00 ziyaretçi saatleri var o zaman gelip görebilir. Bi anne için en zoru arkada bir evlat bırakıp doğuma gitmek ya ben şimdiden düşünüyorum napıcaz bir gece ayrı kalıcaz diye 🥹
Zehrailly aysel00 Of çok üzücü bir durum ya benim de 19 aylık oğlum var onu bırakıp 3 gün hastanede nasıl kalacağım hiç bilmiyorum birkaç güne doğum yapacağım herhalde hala hiç hazır değilim 🥲
aysel00 humaakusu vallaha canım 1 gün yattımda yorganın altına girip girip ağlamış şuan bile habire sorup dıruyor kaç gün kalcaksın diye
anne2257 Bende onu düşünüyorum sürekli, doğumdan falan endişem yok ama sezaryen olacak büyük ihtimalle. 2 gece kal derlerse imza verip çıkmayı düşünüyorum 😢
aysel00 Zehrailly doğumdan değil işte kızımın üzüntüsünden korkuyorum vallaha Allahım sağ salim kucağına almayı nasip etsin canım
aysel00 gece_yolcusu galiba balım özelde alıyorlar zaten de devlettw öyle demişler başka acaba devlette olupda alınan varmı ki
Havin49_ aysel00 ziyaret saatinde gelebilir bende devlet de yaptım 2-3 yaşında çocukar annesini ziyarete gelmişti
Havin49_ aysel00 yani bilmiyorum canım demekki her hastanenin prosedürü farklı benim doğum yaptığımda oğlumu istemedim çünkü sezeryan olmuştum bebeklerim de yoğunbakımdaydım ama başka odalarda geliyordu sesleri koridorda da gördüm