rapunzel70 canım göz hakkı tabiri doğru değil sanırım o yüzden ben o şekilde bakmıyorum olaya, çocuktur canı çekti yedi ve sen hassasiyetini göstererek bunu söyleyip ne yapmanız gerektiğini de sormuşsun, satıcı sorun değil demiş inşallah bş sorun yok 🥰
Yine de için rahat etmezse fetva hattını arayabilirsin🤗