Dün alışverişe çıktık bayram çikolatası alırken çocuklarım kasaya kadar sabredemedi çocuklarım 1 er tane olmak üzere 2 tane yediler kasaya geldim ücreti nasıl yapıyoruz dedim ücreti almıyoruz 2 tane sıkıntı yok dedi ama hala aklımı kurcalıyor bu konularda hassasım haram olur mu 🤔