simgedeniz60 ben bir hafta hastanede yattım enfeksiyon tedavisi de gördüm serklaj değerlendirilmesi için yatış vermişlerdi ilk sonra gerek görmediler ilk gebeliğin açılman yok vs diye. Haftaya da kontrole çağırdılar bakalım her şey güzel olur inşallah 🤲🏻