byzkds evet ilk gebeliğim ben İstanbul Zeynep kamil gittim çok güzel bir hastane çok memnun kaldım perinatoloji bölümündeki doktorlarımdan, prpgestan bende kullanıyorum 1 hafta daha kullan son kez takip edelim kısalma devam ederse dikiş atarız dediler haftam küçük bebeğim çok şükür sağlıklı riske atmak istemediler sanırım doktorlar. Serklajdan çok korkuyorum 23+2 olacağız pzt günü dikiş atılırsa geç kalmamoşımdır umarım. Sizin ilk gebeliğiniz mi rahim ağzınız kaç ölçüldü