beyzzsenturkkk annebaliii ilki devletteydi çok çok kötü bir hastaneydi 2. de devlette baska hastanede oldu sancaktepe ilhan varank da doğurdum özelden farksızdı doktorundan temizlikçisine varana kadar bebek gibi ilgilendiler🥹
annebaliii beyzzsenturkkk yaa çok ıyı masallah sansınıza 😍 ıstanbul galıba demı o hastane ben konyadayım ya buranın devletler de sıkıntı baya çok ıyı denecek bj yer yok özel de Sezeryan korkusu var Allah’a bıraktık suan son dk ne olursa
yinemihilal annebaliii aslında 15 temmuzun sistemi çok güzel doğum sancı odasında oluyo ve bebekle anne hiç ayrılmıyo ama iyi ebeye denk gelmek lazım
annebaliii yinemihilal yaaa öyle mı orayı hıc bılmıyorum oğluma cocuk dr gıdıyorum bazen onlr ıyıde bıze nasıl bılmm
btl0707 annebaliii kaçımcı haftadasınız şu an bebek kaç kilo bana da iri bebek dediler sezeryan a alınırsın diye devlet hastanesinde
annebaliii btl0707 33 hafta canım 2400 cıvarı dedı ıkı hafta on gün kadar öndeymiş bana özel dıyor Sezeryan dıye devlet daha bulemeyız dedı
kartanesi___ yinemihilal Benim 5 cm açıklığım varken doktorum bana 6-7 saat içinde doğurursun demişti
Zehrailly yinemihilal Evet sancılarım kendi kendine başladı önce nişanım geldi sabahına sancılarım başladı tam 40+0 da doğdu oğlum.