Kızlar geçen yine başlık açmıştım, nstde düzenli sancı çıkıyor. Perşembe günü doktora gittiğimizde 1,5cm açıklık vardı sonrasında akşama ebe kontrolünde neredeyse 3cmydi. Bugün yine kontrole gittim rahat 3cm dedi yani çok az açılma olmuş iki günde. Bu durumu yaşayan var mı? Kaç cm ile ne kadar süre kaldınız ya da burdan sonra hiç açılması olmayan var mı? Süreç ne şekilde ilerliyor her gece bugün doğurur muyum acaba diye yatıyorum