Rose21
Yara oldu benim de lakin lansinoh hicbir ise yaramadı. Pahalı diye kalkan alamadım. Bal mumundan yapılmış kalkan aldım uçlarına koydum. Hep nemli tuttu ve iyileşti. Ayrıca kendi sütümü sürdüm. Bebek emdikçe iyileşir dediler tam tersine. İyileşti kısa sürede. Lansinoh boş ya.