PrensesimDoga benim iki dogumumda yara oldu çok acı çektim krem va sürdüm ama fayda etmedi 3.dogumuna 3 hafta kala sip verdim kullanmaya başladım şimdi 1 aylık oldu bebegimiz çok şükür yara olmadı yara sagdıgım için yara olmaya başlamıstı yavaş yavaş kapaktan dolayı 1-2 güne geçti sılvernurseden aldım 195 tl idi sanırım diğer o çok pahalı olanla aynı işlemi görüyor o yuden onu aldım yorumlardada herkes memnundu bende memnun kaldım size fikir olsun diye yazmak istedim