Aynı sorun bugün bende de başladı post açtım ama yazan olmadı kızımda hiç böyle bı yere toplanıp canımı acittigi olmuyodu ama bunda çok aciyo nefers alamıyorum ve toplandığı zaman sancım oluyor normal mi acaba kızım sezeryan bu arada buda sezeryan diye planlanmıştı normal doğmaya çalışmaz değil mi ya olabilir mi böyle bişey kızlar 32+4uz