26+5 haftalık olduk .
Düzenli olarak her akşam bu olayı yasıyorum . Karnım o kadar sertleşiyor ki bazen bebekten kaynaklı olduğunu anlıyorum cunku kendını yaslıyor ama bazende durduk yere taş varmış gibi hissediyorum normal mi sizce şuan da tam o hissiyatle yazıyorum nefes alamıyorum sanki