guzelanne2 11 den sonra birazcık hafifliyor ama inanın bende tramva olarak kaldı sanki hiç geçmeyecek gibi geliyor o eski halime dönemeyecek gibiyim.Psikoloji ztn kalmadı gerçekten bende hiç sevinemedim bebeğe Allahım nolur 13dennsonra tamamen bitsin🤲🥹