guzelanne2
12+3 deyim süreç aşırı zor geçti bulantı kusma serum ilaç.bazen sadece sabır ve zaman gerekiyor hiç bir şey çare olmadı.
Halada devam tabi ki biraz daha hafifledi sabah bulantım yok bende akşam 4 5 den sonra başlıyor yine kokular tiksinme devam.Günde 2 kez prilam kullanıyorum.
Şuan en zor haftadasınız Allah yardımcınız olsun.
Soğuk su , salatalık, limonlu su ve limon kokladım.
Ayva bulabilirseniz o iyi geliyor dediler.
Prilam da bulantıyı değil ama kusmayı engelliyor