orhismommmmmm seniseviyorumallahim sperm içeri girerse hamile falan kalmayız demi üste görenler var 😂😂 bide enfeksiyon riski olmaz mı bizde 36 yiz 37 de gelse fena olmaz
097 seniseviyorumallahim ben de beklemeyi tercih ediyorum bayram için suni verip yada sezeryan yapıp işin içinden çıkarlar diye ama vaktinden fazla kalması da riskli
097 butterflyys ben neden önceden bazı mesajları göremiyorum bilmiyorum valla çok ağrım oluyor Max 20 dk yürüyebilirim koşu bandında yavaş da yürüsem belim kopacak gibi
097 orhismommmmmm neden konuşmadığımızı anlatsam ömür yetmez narsist kişilik işte ailesi sorun kendisi sorun az önce elim ağrıyor dedi gidip krem sürdüm masaj yaptım ben haklıyken bile sırt çeviremiyorum birine nasıl böyle kişiliğe sahip olunur anlamıyorum (ben bu gidişle akılanmam hamile olup her ağrıyı çekip üstüne trip yiyen ben ona masaj yaptım uyudu )
anneadayii__ 097 pazartesi günü doktor ne yapacağımızı kararlaştıralım dedi, hamileliğin başından beri çok hareketliyim sürekli ev sildim yürüyüş, hurma yedim ama hiçbirinin faydası olmadı
097 anneadayii__ doktoru göremiyorum ki çağırdımı birini aradan giriyorum ama sadece bu hafta da yaptım son haftam diye yanındaki kişi çıkın diye zorluyor anlatamıyorum bile