hmb 5+4 günlük hamileyim. Aynı dönemde olanlarla gebelik süreci paylaşımlarımızı burdan yapalım. Bugün keseyi gördük biz :)
sahrabalam2 hmb yaaa 5+3 benimde son adete göre henüz doktora gidemedim haziranın ikisine randevu aldım
hmb Gözünüz aydın sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah ❤️ Biz bayramdan sonra kalp atışı için tekrar gideceğiz
deniz_akbulut Hayırlısıyla ve sağlıkla kucağımıza alalım inşallah benimde 5+0 daha doktora gitmedim pazartesi için randevu aldım umarım keseyi görürüm🤲❤️
hmb sahrabalam2 Gitmişken kalp atışlarını da duyarsınız direk ne güzel 🙂 Ben doktora gitmedim diye folik asite başlamamıştım geç kaldım diye kızdı bilginiz olsun
deletedmom2027 Planli sezaryan olacagi icin yilbasi da olabilir ocagin ilk haftasida ama bakalim nasip :) 5 haftalik suan
Eminedmghcgllr who aynıyız bende ilk kontrulu bayramdab snra gıdıcem betama baktrdın sadece 10bın cıktı bi kac gun once
sahrabalam2 semalts aynıyız sizinle nasıl gidiyor çok şükür ki benim bulantım yok şuanlık umarım hep böyle olur aynı haftayı görünce sormak istedim .
semalts sahrabalam2 ay şuan hiç bir belirtim yk daha doktora gitmedim kaç tahlili yapmıştım bayram sonu hem kese hem kalp. Atışınü dinlemeye gidicez