NerminKarsu Sryilknr biz henüz 5.5 haftalığız testlerde d vitamini değerim düşük çıkınca dr um 3. Aydan sonra kullanabilrsin dedi.
Yurdanur 1ogrencianne bişi değil canım bende zorlanıyodum içemiyodum ebe söyledi ekmeğe damlat üstüne de bal reçel saralle falan sür tadını hiç anlamazsın dedi allah razı olsun yani eziyetti benim için şimdi hiç anlamıyorum 😊