BMA canım ben başından beri oraya gidiyorım bütün kadın dogum doktorlarını denedim neredeyse😂Bayan olarak esra hanım bay olarakta soyadı andülrezzak adını unuttum iyi ve ilgili doktorlar. Ama benim tercihim bayan. Oraya gittiğmse beklerken bbayanlarla konuşuyorım doğum yapanlar var ve memnunlar temizmiş odalar felan iyiymiş baya bi 😊 benimde bu kadar bilgim var valla