Nisannurr elbise ameliyat yerine baskı olmuyor pijama da lastik kısmı rahatsızlık verebiliyor ve alttan kanama kontrolü faln yapiliyor o açıdan da pijama yi giyip çekme derdi olmuyor ben ilk de sezeryan da pijama aldım iyi değildi geçen sene dış gebelik ameliyatı oldum eşim gitmiş elbise getirmiş o kadar rahat ettimki şimdi 31 haftalık hamileyim elbise takım aldım bı tane de yedek pijama takımı aldım