Nisannurr ben normal doğum düşünüyorum elbise istiyorum sezeryan da olsa elbise tercih ederim çok daha rahat bence tuvalete girerken vs elbise ikili takıma göre çok konforlu ayrıca dikişi sıkmaz hava alır pijama giyerken çıkarırken bacağını kaldırdığında dikiş acır bence elbise daha konforlu