orhismommmmmm uccocukannesiii çok geride değil o haftada 2500 olması gerekiyor dedi doktor. Bence daha fazla sağlıklı şeylerle arayı kapatırsın kuzu üzülme ztn doğunca alıyorlar
sineminkooo Tam 32. Haftada 2200 gr ölçüldü biraz önde gidiyor yavrucum.. boyu 45 cm ölçüldü.. eşimde bende uzunuz ama kilo bakımından kilolu değiliz fit insanlarız 🙈😅 sizce biraz fazla mı suyum da fazla şeker hastası da değilim ama sanırım genetik olarak iri bi bebiş olacak 🫠🫠
Sevgiiss dgngr 37. Haftada 37+0 da acil sezaryene alındım 11 Mayıs 2710 13 Mayıs 2500 5 Nisan ( 22 gün sonra) 3500 22 Mayıs 4300 öyle hızlı toparlıyorlar ki Oğlum 3900 doğmuştu çok üzülmüştüm
umayala kvsr1603 merhaba bir şeyi merak ediyorum kilosu böyle iken geriden geliyor karnı falan dediler mi yani şu kadar gün geride gibi
alpertugrul_2 kvsr1603 belirtiler nasıldı benim de şu an 39+6 umudumu kesmek üzeriyim hiç belirti yok yada ben farketmiyorum sancı açılma için bir şeyler taptınız mu spor ekstra takviye yiyecek gibi
htcefyp uccocukannesiii 38 haftalık yavrularım ayrı yıllar içerisinde biri 2400gr biri de 2490grm doğdular Sizin ki gayet iyi
kizinaasikanne uccocukannesiii Üzülme kız 36. Hafta 2460 doğdu kızım şu an 3 yaş 4 aylık geçen tartıldı 21 kilo olmuş boyu da uzun 5 yaşındaki gibi duruyor 🙈
kvsr1603 umayala hayır üstelik gebelik şekerim vardı doğumdan bi kaçgün önce 3100 3200 gibi demişti doktor ama 2900 doğdu
hediyedaghan uccocukannesiii benim oğlum da 35 + 5’te doğdu 2 kg 300 gram da yani sağlık probleminden dolayı erken doğum oldu ama çok şükür herhangi bir sıkıntı yaşamadık sonradan çok güzel kilo alıyorlar çünkü
kvsr1603 alpertugrul_2 hamilelik boyunca sürekli spor yaptım yürüdüm hep doğumumu hayal ettim nefes egzersizleri yaptım inandım tevekkül ettim hurma yedim son zamanlar ada çayı içtim annem geldi memleketten sabah eve geldi oturdu benimde suyum geldi psikolojik olarak onu bekliyormuşum oğlumu emanet ettim doğuma eşimle gittim son 5 dk 1 sancılar gelince gittik 2 45 gibi doğdu 2 saat sürdü hastane süreci
Slnn1122 uccocukannesiii benim kızım 2400 doğdu 37+5 te gayet sağlıklıydı küveze girmedi sarılık bile olmadı