uccocukannesiii Bebeğim 35 hafta 2300 dedi doktor bir hafta gerideymiş ama gelişim geriliği yok minyon bebek dedi 38 haftada alacaklar ne yapsam toparlarım üzülüyorum 😔
dgngr uccocukannesiii 2700 kilo doğdu geçende akrabam. Çocuk vaktinde doğdu ve çok sağlıklı. Annesi babası minyon. Kefir iç, activia yaban mersinli yoğurt iç. Kabak çekirdeği,tahin, muz, ev yapımı yoğurt tüket.
eminemirr uccocukannesiii vaktinde doğarsa kiloya bakma dedi doktorum bana aksine benimkide iri bir bebek ama vakti gelmediği için tutmaya çalışacağız, önceki gebeliğimde 35+5te doğdu oğlum bundada erken olabilir kilo alsın diye her gün kaşar ceviz tahin muz yoğurt yumurta tükettim doktor gülerek ne yedin böyle dedi gerçekten çok faydası olduğuna inanıyorum
Tomriscvn uccocukannesiii Benimde 35 haftada 2400 küsür çıktı doktor gelişimi iyi dedi hatta dediki vaktinde gelmiş 2500 kilo doğan bebekler bile var her bebek aynı kiloda doğacak diye birşey yok dedi canım sağlıklı sıhhatli olsunda çok takılma
anee234 uccocukannesiii 34 haftalıkken bebegim 2000 kilodu ve karın çevresi hep 2 hafta geride geliyordu 35+6 da gittim 2700 dedi hizli kilo alıyorlar son aylarda ama karın çevresi hala geride 1 hafta bazen 2 hafta çıkıyor
Sevgiiss dgngr 37. Haftada 37+0 da acil sezaryene alındım 11 Mayıs 2710 13 Mayıs 2500 5 Nisan ( 22 gün sonra) 3500 22 Mayıs 4300 öyle hızlı toparlıyorlar ki Oğlum 3900 doğmuştu çok üzülmüştüm
eminemirr uccocukannesiii 37. Haftadan sonra doğarsa kg kaç olduğuna hiç takılma dedi doktorum içinizi ferah tutun genetikte olabilir bir arkadaşım 39. Haftada 2700 doğurdu gayet sağlıklı bir bebekti
sedabrbroglu54 Canım biraz o genetige de bağlı ben dün kontrole gittim 35+5 dim doktor 2840 dedi ama makinelerde illaki yanılma payı oluyo ilk çocuğum 2850 dogdu 37 haftalık onda hiç bisey yapmamistim bunda hani erken gelirse diye bol bol yogurt tahin kaşar peynir özellikle kaşar peyniri çok yiyorum tavsiye ederim ama kiloya çok takılma canım sağlıklı olsunda gerisi sorun olmaz zaten çabuk toparliyolar
ozdemir123 Bencede genetik bu durum yemek içmenin pek etkisi olduğunu düşünmüyorum hamileliğim boyunca bulantılardan adam akıllı bir şey yiyemedim ama her gün muz tükettim diyebilirim :) bende 35 haftalığım ve bebiş 3300 gr dedi doktor eşimde 5 kiloya yakın doğmuş anlayacağınız babasının tarafa çekti
Havin49_ uccocukannesiii sen ve eşin minyonsanız ve bebeğiniz kızsa olabilir zamanında sağlıkla büyüsün yeter küçük doğanlar daha çabuk büyüyor
Havin49_ uccocukannesiii yani çokta büyğk bişey beklemeyin anne babadan genleri alıyor bebek sağlıkla büyüsün
bersu56 uccocukannesiii 36 haftalık 2700 kilo doğdu kızım şuan 6 yaşında çok şükür gayet sağlıklı boyu ve kilosu yaşıtlarına göre önde kiloya çok takılmayın
seymakzb Kız ben 34 haftalık oldum dün kontrolüm vardı. 2430 gram geldi. Doktorum bana hamur işi tatlı ve meyve yeme bebek çok kilo alır zor doğar dedi. Seninkiyle çok aşırı da bir fark yok bence. Önemli olan sağlıklı bebek olması her doktorun bakış açısı farklı oluyor. Sağlıklı beslenmen yeterli olur meyve sebze bol ceviz protein. Her sabah bir ya da iki tane haşlanmış yumurtan kesin olsun. Aralarda da meyve ve ceviz çak. Mis gibi. Takma kafana