elisimm Sonlandırma işlemi yaptıran yakınımın direkt kendisi değil ama eşi kayınvalidesi annesi vs görmüştü bebeği başka türlü ikna olamıcaklarını söylemişler ki doktor zaten göstermiş.. Onların bebeğini araştırma için vermediler sebebi şu “ 5 yaşında sağlıklı olduğu düşünülen evladını kaybetti ansızın o yüzden bu bebekte de böyle hastalık olduğu için onların bebeğini vermedi hastane ama tabi sizin için aynı şey olur mu inanın bilmiyorum