elisimm Çok teşekkür ederim. Yaşadığınız şaşkınlığı, üzüntüyü tahmin edebiliyorum, çok zor. Rabbim kolaylık versin. Bu süreçte doktorlar en iyi yönlendirmeyi yapar. Elalem hep bir fikir beyan ediyor. Karar vermek hiç kolay değil ama diğer yavrunuz, yarınımızın garantisinin olmayışı, dünyaya gelse bebeğin çekeceği acılar da göz ardı edilecek şeyler değil. Ne karar verirseniz verin, kimsenin yorum yapıp sizi üzmesine müsaade etmeyin derim. Beni çok yaraladı bu durum. Yaşamayan anlamıyor.